De Helpdesk Digitale Zorg is live!

De samenwerking is van start! Per 1 maart staat de Helpdesk Digitale Zorg klaar voor patiënten in onze regio voor alle vragen omtrent digitale zorg. Hierdoor worden zij optimaal ondersteund en kunnen zorgverleners zich richten op de kerntaak, het verlenen van de best mogelijke zorg!
Helpdesk Digitale Zorg

Samen met Nucleus zijn wij de samenwerking aangegaan wat betreft de Helpdesk Digitale Zorg waardoor alle patiënten in Zeeland één aanspreekpunt hebben voor hun digitale zorgvragen.

Patiënten kunnen onze website raadplegen met handleidingen en andere relevante informatie. Daarnaast zit het team van Helpdesk Digitale Zorg op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur klaar om patiënten telefonisch te ondersteunen. Wordt er buiten deze tijden gebeld? Dan wordt de patiënt de volgende werkdag teruggebeld. Ook is contact via e-mail en chat mogelijk.

Contactgegevens Helpdesk Digitale Zorg

Telefoonnummer - 085-1304 575

Elke werkdag tussen 08.00 en 18.00 uur.
Belt de patiënt buiten deze tijd? Dan wordt hij/zij de volgende werkdag automatisch teruggebeld.
Mogelijkheid maken terugbelverzoek.
Website - http://www.helpdeskdigitalezorg.nl/huisartsenzorg-zeeland

Specifiek ingericht voor patiënten van Zeeland
Alle handleidingen en relevante informatie in één overzicht.
Mogelijkheid om te chatten (reactie binnen één uur).
Mail - info@helpdeskdigitalezorg.nl